wtorek, 23 stycznia 2018

Na kijkach w szwedzkiej Karlskronie

Grupa strzeleckich kijkarzy wybrała się, najpierw pociągiem, a potem razem ze Stowarzyszeniem Morsy Gdyńskie, promem Stena Line do Karlskrony. My chcieliśmy zrobić naszym przyjaciołom niespodziankę i w konspiracji polecieliśmy do Szwecji samolotem. Kiedy prom przypłynął, czekaliśmy na nich z naszym banerem. Zaskoczenie i radość była ogromna. Po powitaniu, już wspólnie i z przewodnikiem, pojechaliśmy na wyspę Almo. Szliśmy urozmaiconym szlakiem przez rezerwat przyrody. Przy słonecznej pogodzie podziwialiśmy wspaniałe widoki. Na końcu doszliśmy do cmentarzyska Wikingów. Później obserwowaliśmy zimową kąpiel morsów na wyspie Hasslo. Po obiedzie zwiedzaliśmy zabytki i centrum Karlskrony. Zdążyliśmy jeszcze wypić kawę po szwedzku i zjeść tradycyjne ciasteczko w starej, stylowej kawiarence. Grupa wróciła na prom, a my następnego dnia, już w wielkiej śnieżycy, zasypaną autostradą cudem zdążyliśmy na samolot. Zobaczcie zdjęcia i filmik.