piątek, 25 listopada 2016

Kijkowe Andrzejki

W sobotę 26 listopada o godz. 17.00 spotykamy się na działkach "Oaza"
przy ul: Gogolińskiej i podsumujemy nasz jesienny sezon NW.
Zamieszczamy też zdjęcia ze wszystkich trzech Śląskich Rajdów oraz prezent - wiersz Iwony Krzysztofowicz.

https://goo.gl/photos/jPXNBJZ5WccytUo9A
Fot: Krzysztof Miś

DLA PRZYJACIÓŁ KIJKARZY

Na Górę Żar się wspinałam
Naturą się zachwycałam
Zamglone Beskidy podziwiałam
Jeziora wokół widziane nazywałam
Nad ludzką wiedzą się zadumałam
Gdy na elektrownie spojrzałam
Lotnikom w szybowcach zazdrościłam wrażeń
Ich odwagi i pasji w realizacji marzeń.

Dobrze, że towarzysza życia ze sobą tam miałam
Bo miło i  bezpiecznie tajemnicze i odludne szlaki przemierzałam.
A gdy z gór lasem bukowym schodziłam
To się znów spokojem i harmonią zadziwiłam.

Człowieka na drodze spotkałam
I wtedy po raz kolejny zrozumiałam
Że świat będzie trwał ,
Bo w ludziach tkwi wieczna miłość
Do lasu, gór, przyrody i wody.
Gdy nieznajomy przeniósł salamandrę przez drogę
By dać jej szansę
Zaśnięcia i nowego wiosną życia.
I gdy wspominał o codziennym z kijami i bez - wędrowaniu
Ludzi oglądaniu i podziwianiu...

I wtedy gdy na Przełęczy Isepnickiej
Nieznajomego spotkałam
O Was kijkarze pomyślałam
Dziś wiersz ten Wam dedykuję
Bo się z Wami dobrze czuję
I za wspólne chwile dziękuję!

                               Iwona Krzysztofowicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz